Reklamačný poriadok

Reklamácia

V prípade, že tovar, ktorý ste od nás dostali, je chybný, nefunguje je poškodený, oznámte zistené vady čo najskôr predávajúcemu pomocou formulárov nižšie, prípadne emailom na adresu info@galantier.sk, prípadne telefonicky (viď. nižšie).

  • Chybný výrobok má zákazník povinnosť reklamovať ihneď po zistení chyby. Toto platí pre nákup online aj v kamennej predajni.
  • Chybný alebo poškodený tovar bude vymenený alebo opravený po vzájomnej dohode a po zaslaní reklamovaného tovaru na našu adresu na náklady odosielateľa.
  • Tovar musí byť dodaný kompletný a tak, ako bol prevzatý od predávajúceho. Musí byť suchý a čistý. Ak nám dorazí tovar špinavý alebo nekompletný, bude zaslaný späť s požiadavkou na úhradu poštovného.
  • Odporúčame k tovaru priložiť všetky listiny, ktoré nakupujúci s tovarom obdržal, ako napríklad faktúru, záručný list a iné. Postačia prefotené kópie.
  • Nezabudnite na seba uviesť kontakt (najlepšie telefonický) pre prípadné upresnenie.
  • Predávajúci sa zaväzuje informovať zákazníka o vybavení reklamácie zaslaním SMS správy najneskôr do troch pracovných dní od obdržania reklamácie od výrobcu.
  • Vaša reklamácia bude vybavená do 30 dní od doručenia na našu predajňu. O vybavení Vás budeme informovať SMS správou.
  • Ak si tovar nevyzdvihnete do 2 mesiacov odo dňa, kedy sme ho prijali na predajni, bude Vám účtované skladné vo výške 0,2 EUR za deň.
  • Predávajúci nepreberá zodpovednosť za škody vyplývajúce z prevádzky produktov, funkčných vlastností a za škody spôsobené neodborným používaním produktov, rovnako ako za škody spôsobené vonkajšími udalosťami a chybnou manipuláciou. Na chyby tohto pôvodu sa nevzťahuje ani poskytnutá záruka.
  • Záručná doba je uvedená pri každom tovare.

Pokiaľ si prajete tovar reklamovať: 

Vladimír Zbořil 
Soudní 1279/11
767 01 Kroměříž
 

Možnosť výmeny tovaru

Ak nie ste s od nás zakúpeným tovarom spokojní (nevyhovuje plne Vašim požiadavkám), ponúkame Vám možnosť tovar vymeniť. Tovar bude vymenený po vzájomnej dohode a po zaslaní tovaru (alebo po osobnom doručení) na adresu: Vladimír Zbořil, Soudní 1279/11, Kroměříž 767 01.

Tovar musí byť dodaný neporušený, tak ako bolo prevzatý od predávajúceho a schopný ďalšieho predaja. Odporúčame spolu s tovarom dodať obdržané listiny, ako je faktúra, záručný list a iné. Uľahčí nám to bezchybne vykonať celý proces výmeny tovaru.

Poštovné pri výmene tovaru je 4 EUR. Výmena sa vzťahuje na farbu, veľkosť alebo typ výrobku. Napríklad: Vymeníme Vám napínače za inú veľkosť. Každý prípad sa budeme snažiť vybavovať k úplnej spokojnosti zákazníka.

 

Možnosť vrátenia tovaru - GARANCIA SPOKOJNOSTI

Zákony Slovenskej republiky udávajú možnosť vrátenia tovaru zakúpeného cez internetový obchod (uzatvorenie kúpnej zmluvy na diaľku) do 14 dní od prevzatia tovaru.

Ak nie ste s od nás zakúpeným tovarom spokojní (nevyhovuje plne Vašim požiadavkám), ponúkame Vám, vďaka nášmu konceptu GARANCIA SPOKOJNOSTI, možnosť tovar vrátiť bez udania dôvodu do 21 dní odo dňa prevzatia tovaru.

 

Pokiaľ si prajete naše produkty vrátiť, vyplňte prosím formulár tu:

 




Grafický návrh vytvořil a na Shoptet implementoval Tomáš Hlad & Shoptetak.cz.

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie